zaterdag 18 januari 2014

Muziek

1 opmerking:

  1. Hoi Hans dat is lang geleden je bent er weer
    Wat een prachtige sfeervolle foto's heb je gemaakt heel erg mooi
    Complimenten hoor
    Ik ben gestopt met bloggen omdat er steeds blogs gehackt worden en dan krijg je allemaal van die rotzooi die gehackte blogs gebruiken ze dan om bij iedereen rotzooi te verspreiden en daar had ik geen zin meer in ik heb alle foto's weggegooid achteraf wel jammer
    En ik was aan het zoeken of mijn blog weg was en ik krijg dus nog wel blogs van een ander binnen
    dus toen zag ik jou blog weer
    Ik heb op weebly een website gemaakt Janny's photo news
    Maar je kan niet reageren om dat daar het gastenboek weer was gehackt dus ik denk dan maar effe niks
    Fijn weekend hé
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen